Evropa > Nizozemsko > Amsterdam pěšky (24.6. - 27.6.2014)
1. den
Odpoledne nasedáme na let ČSA z Prahy do Amsterdamu.
Po přistání rychle jedeme přímým vlakem do centra a jdeme pěšky do našeho hotelu Armada ubytovat se a nachystat na Opening párty, která se koná v klubu Jimmy Woo. Otevřený účet a vodka s Red Bullem, které nás držely při životě byl dobrý start konference, kvůli které jsme sem hlavně letěli. Klub je zajímavý svým interiérem, protože celý strop je dělán z velkého množství jednobarevných žárovek, které se rozsvěcují do rytmu. Po půlnoci se jdeme projít do věčně žijících ulic Red Light Districtu. To je asi hlavní lákadlo celého města a tato oblast žije opravdu non-stop. Místní striptérky dělají v malých krámcích za výlohami na tři směny, a protože konkurence pracovnic je zde opravdu velká, holky se musí snažit, aby zákazníky nalákaly.

2. den
Do 15:00 trávíme čas na výstavišti RAI
. Chvíle odpočinku a změna oblečení na hotelu a vyrážíme na další párty. Tentokrát v klubu Escape. Přišli jsme zřejmě jako první, takže jsme si jen dali pití a odešli do nedaleké restaurace na večeři. Velmi dobrý steak. Po jídle se vracíme do klubu a už se to začíná plnit lidmi. Bohužel zde nás hudba nenadchla a únava se projevila, takže před půlnocí mizíme do hotelu.

3. den
Přes den práce, ale v 18:00 jsme domluveni na neformální obchodní večeři v restauraci Cau, která je vyhlášená svými steaky. Nakonec nás večeřelo 7 (6 chlapů a jedna žena) a všichni Češi. Po jídle jsme šli na náměstí Dam, odkud ve 20:00 vycházela komentovaná tour po městě a po Red Light Districtu. Vtipný průvodce nám vysvětlil, jak zde funguje nejstarší řemeslo na světě, zavedl k speciálce na kondomy, které měli vystavené za výlohou a byly ve tvaru např. Eiffelovy věže, nebo Simpsona. Tour trvala 90 minut. Poté jdeme na další párty do klubu Europub. Všichni jsme se shodli na tom, že prohlídka byla zajímavá, ale Red Light District je lepší navštívit, až po setmění, kdy je vše nasvětleno. Takže opět okolo půlnoci jsme z klubu odešli a asi hodinu se procházeli po městě.

4. den
V 11:00 jsme museli vyklidit pokoj na hotelu. Věci necháváme na recepci a jdeme pěšky do Satellite Sports baru na oběd. Tohle místo máme doporučeno pro jejich specialitu. Nabízejí zde marinovaná žebra formou all you can eat. Nejprve donesli mega talíře na kterých byla žebírka a pečené brambory. Jakmile dojídáme první talíř, automaticky přináší další várku žeber. Naprosto přejezení se musíme odkutálet zase do oblasti RAI, kde byla rozlučková párty v baru Zuidpool u pláže (uměle vytvořena pláž u jednoho slepého ramene kanálu). Dáváme pár drinků a poté na tom kanálu zakotvila loď, do které většina přítomných, včetně nás, nastupuje a plujeme po kanálech pod nízkými mosty až do Red light districtu. Pohled z vody na šikmé domy Amsterdamu byl zajímavý. K tomu nám na lodi servírovali Heineken. Cca v 16:00 jsme vyskočili poblíž centra z lodi, protože musíme zajít do hotelu pro kufry a přes Red light district pak na Central station na nádraží. Na letišti jsme v 18:00, odbavujeme kufr a před 20:00 letíme zpět do Prahy.